1.بازاریابی ایمیلی یک روش اصولی برای ایجاد وفاداری مشتریان به یک کسب و کار بوده و عاملی مهم در فروش محصولات و خدمات بهحساب میآید. شما از طریق بازاریابی ایمیلی میتوانید مشتریان و یا کاربران سایت خود را همیشه درکنار خود داشته باشید.
2. با افزایش کاربران شبکههای اجتماعی، بسیاری دیگر دوران بازاریابی ایمیلی را تمام شده خطاب میکردند و میگفتند که باtید به شبکههای اجتماعی برای بازاریابی روی بیاوریم. همچنین این مسئله وقتی در ایران پررنگتر بود زیرا کمتر کسی ایمیل خود را چک میکرد اما شاید روزانه چندین بار به حساب شبکههای اجتماعی خود سر میزند. اما یک نکته مهم وجود دارد و این است که شبکههای اجتماعی افراد تغییر میکند و هر بازه زمانی در یکی فعال هستند اما ایمیل آنها تغییر نکرده و با همان ایمیل حساب شبکه اجتماعی میسازند. نهتنها در ایران که یک شبکه اجتماعی پس از معروف شدن فیلتر میشود، در همهجای دنیا شبکههای احتماعی در یک بازه زمانی خودشان ترند شده و حسابی کاربر جذب میکنند اما بعد از یک دوره ممکن است با اینکه کاربران حسابشان را پاک نکنند اما فعالیتشان بسیار کم خواهد شد. در دنیا امروزه فیسبوک و گوگلپلاس نمودار فعالیت کاربران درآنها منفی است اما یادمان نرود که فیسبوک بیش از یک میلیارد عضو دارد و همان نمودار منفی فعالیت کاربران از بسیاری از شبکههای اجتماعی رو به رشد، بیشتر است.
با توجه به این موارد شبکههای اجتماعی جایخود را به یک دیگر میدهند اما ایمیل افراد ثابت میماند.
پس برنامهریزی بر روی بازاریابی ایمیلی بسیار با اهمیت بوده و در درازت مدت نتیجه بسیار خوبی دارد. البته هیچکس اهمیت شبکههای احتماعی را رد نمیکند و به برای آن هم یک تعریف به نام بازاریابی رسانه اجتماعی مطرح شده و باید به آن هم در برنامه دیجیتال مارکتینگ پرداخته شود اما نباید جای بازاریابی ایمیلی را بگیرد.
3.آنچه که شما در این فایل می بینید مبتنی بر اصول به روز آموزش های بازاریابی ایمیلی بوده و همه موارد مرتبط با آن را به خوبی توضیح داده است.
فایل حاوی 70 صفحه نکات مهم آموزشی می باشد.
با ایمیل، خلق ثروت کنید.
دانلود - 50000 تومان