پخش روزانه علوم پنجم در تلویزیون جم آکادمی ساعات پخش 12 3 6 9 شب وروز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1858
نویسنده : احمدجوان زرنق

تدریس کامل علوم پنجم به همراه شبیه سازی سه بعدی آزمایش ها و کاوشگری های کتاب درسی هرروزدر تلویزیون جم آکادمی در حال پخش می باشد.

روزها و ساعات پخش:

از شنبه تا پنج شنبه:

۱۲ ظهر , ۳ بعد از ظهر, ۶ بعد از ظهر, ۹ شب ،۱۲ شب, ۳ بامداد, ۶ صبح, ۹ صبح

آن دسته از خانواده هایی که به هر دلیلی نمی‌توانند از تلویزیون جم اکادمی تدریس و آزمایش های علوم پنجم را ببینند می توانند از طریق کانال یوتیوب آموزش علوم همین برنامه را استفاده کنند نام کانال یوتیوب آموزش علوم javanzarnagh   می باشد.

اما آندسته خانواده ها که دلشان می خواهد فیلم های فول اچ دی علوم پنجم را با همان کیفیت پخش تلویزیون جم اکادمی همیشه دم دستشان باشد و هر موقع دلشان خواست از این فیلم های آموزشی و آزمایش های علوم پنجم استفاده بکنند می توانند سفارش خرید بدهند و پکیج کامل فیلم های آموزشی علوم پنجم راکه  ۲۸ اپیزود می باشد به صورت یکجا و با کیفیت پخش فول اچ دی در یک فلش مموری اورجینال ۶۴ گیگابایتی خدمتشان ارسال کنیم.

و گروه آخر شرکت ها و موسسات آموزشی یا هر فرد حقیقی یا حقوقی میباشند که توانایی فروش  یا فروشگاه دارند و به هر حال  می‌توانند این بسته آموزشی را به فروش برسانند این اشخاص یا شرکتها به شرطی که  با همین قیمت سایت اصلی نه گرانتر بفروشند میتوانیم شراکتی کار کنیم. چون هدف این هست که این پکیج آموزشی با کمترین قیمت به دست دانش آموزان عزیز کشورمان برسه.

قیمت این بسته آموزشی علوم پنجم همراه با فلش مموری اورجینال ۶۴ گیگابایتی و همراه با هزینه ارسال آن مجموعاً ۵۶۰ هزار تومان می باشد.

می دانید که قیمت فلش مموری ۶۴ گیگابایتی بالای ۱۶۰ هزارتومان می باشد اگر هزینه ارسال را هم در نظر بگیریم ملاحظه می فرمایید که قیمت این پکیج احتمالاحدود350هزارتومان میشود که قیمت هر فیلم حدود ۱۲ یا ۱۳ هزار تومان در می آید که پول ۱پاکت چیپس نمی شود پس می بینید که ما تمام تلاش خودمان را گذاشتیم تابا حداقل هزینه ممکن این پکیج به دست دانش آموزان عزیز کشورمان برسد پس آن دسته از افرادی که توانایی خرید این پکیج را دارند این فرصت آموزشی را از دست ندهند تافرزندان دلبندشان از این پکیج آموزشی مفید و موثر بهره مند شوند.

اگر قصد خرید یاهمکاری دارید می توانید با شماره 09358120818 تماس بگیرید یا به همین شماره در واتساپ یا به صورت اس‌ام‌اس پیام ارسال فرمایید تاپس از هماهنگی لازم و خرید ،فلش مموری پکیج را به آدرسی که در هر نقطه از کشور دارید ارسال کنیم.

لازم به ذکر است که در این پروژه آموزشی ابتدا تمام آزمایش ها و کاوشگری های کتاب درسی علوم پنجم به صورت سه بعدی و جذاب شبیه سازی شده سپس توسط دبیر رسمی علوم تجربی با ۳۰ سال سابقه تدریس در مدارس آموزش و پرورش سطر به سطر کتاب درسی به زبانی ساده تدریس شده و همراه با تصویر کتاب درسی و آزمایش ها و کاوشگری ها به صورت فیلم آموزشی حرفه ای و فول اچ دی با کیفیت پخش تلویزیونی درآمده است که همین بسته آموزشی هر روز از تلویزیون جم آکادمی پخش میشود.

با آرزوی موفقیت و پیروزی برای دانش آموزان عزیز کشورمان

 

 




:: برچسب‌ها: پخش علوم پنجم , پخش علوم پنجم از جم آکادمی , تدریس علوم پنجم , آزمایش های علوم پنجم , پخش علوم پنجم از جم آکادمی , کاوشگری علوم پنجم , فیلم های آموزشی علوم پنجم , شبیه سازی آزمایش ها , شبیه سازی سه بعدی , فروش بسته آموزشی علوم پنجم , پکیج آموزشی علوم پنجم , همکاری در فروش , شرکت ها و موسسات آموزشی , دانش آموزان , فروشگاه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: