نوشتن فرمول های پیچیده ریاضی در نرم افزار Microsoft Word
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4326
نویسنده : احمدجوان زرنق

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد داشته باشید در هنگام تایپ متن در نرم افزار Microsoft Word از اعداد کسری یا اعداد رادیکالی و با به طور کلی از فرمول ها و اشکال های مختلف ریاضی در متن خود استفاده کنید. به صورت پیش فرض این قابلیت در نرم افزار Word غیر فعال است. با استفاده از این ترفند میتوانید این بخش را به محیط Word آورده و از امکانات بی نظیر این بخش استفاده کنید.

بدین منظور:
در ابتدا نرم افزار Microsoft Word را باز کنید.
به منوی View رفته و سپس به Toolbars بروید و Customize را انتخاب کنید.
حال در پنجره باز شده به تب Commands بروید و از قسمت Categories (سمت چپ) Insert را به حالت انتخاب درآوردید و از سمت راست Equation Editor را انتخاب کنید (تصویر یک رادیکال با عدد a را دارد)
روی آن کلیک کرده و کلید موس را نگه دارید، سپس آنرا بکشید و در جایی مناسب از نوار ابزار صفحه اصلی ، مثلا در کنار دکمه Bold رهایش کنید (Drag & Drop).
سپس بر روی دکمه مربوطه کلیک کرده، از شما سوالی مبنی بر نصب آن میشود که با زدن دکمه Yes میتوانید عملیات نصب را انجام دهید و از این قابلیت استفاده کنید.
ممکن است در هنگام نصب، نیاز به قرار دادن CD نصب آفیس در درون CD-Rom باشد.




:: برچسب‌ها: , Customize , CD-Romنصب , اعداد رادیکالی , اعداد , رادیکالی , Microsoft Word , نوشتن , فرمول های پیچیده ریاضی , در , نرم افزار , Microsoft Word , نوشتن فرمول های پیچیده ریاضی در نرم افزار Microsoft Word ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: